De toekomst van samenwerking met AI
Ben jij klaar om de toekomst van jouw bedrijf te herdefiniëren met AI? In deze inspirerende lezing laat Kristian zien hoe bedrijven AI kunnen inzetten om interne kennis en samenwerking te transformeren tot krachtige databronnen. Ontdek hoe AI dé sleutel kan zijn tot een nieuwe golf van innovatie en efficiënte digitale samenwerking.
💡 Waarom je dit niet wilt missen:
Als je niets doet, loop je het risico achterop te raken in een steeds competitievere markt. Door aanwezig te zijn, ontdek je hoe je jouw organisatie kunt positioneren als een pionier in innovatieve besluitvorming.
🎯 Wat je kunt verwachten:
✔ Inzicht in hoe jouw bedrijfscommunity de basis kan vormen voor slimmere en snellere AI-gestuurde beslissingen.
✔ Strategische en praktische stappen om je interne processen te transformeren naar waardevolle data voor toekomstbestendige besluitvorming.
✔ Inzicht in Kristian’s unieke kijk op digitale samenwerking en hoe je menselijk kapitaal én technologie optimaal kunt benutten.
👣 Begin vandaag nog:
Boek deze lezing en laat je inspireren door Kristian’s praktijkgerichte inzichten
​
💬 Heb je twijfels?
Deze lezing is speciaal ontworpen voor bedrijven zoals die van jou, geen technische voorkennis vereist, alleen de wil om vooruit te denken.
​​
Wil je de lezing boeken voor je congres, bedrijfsdag of board meeting?
Dat kan. Hier vind je de techniek pagina
-
Wat kost de lezing?Elke lezing kost 2250,- euro (ex BTW). Daarvoor krijg je een zorgvuldig opgebouwde lezing inclusief alle voorbesprekingen die nodig zijn om de voorbereidingen te treffen.
-
Is er bewegend beeld van mij te zien?De lezing is niet gefilmd, wel onderhou ik een Youtube kanaal waar je een indruk krijgt van hoe ik overkom, daar behandel ik verschillende onderwerpen. Hier vind je ook een langer interview.
-
Is er overleg voorafgaand aan de lezing?Ik heb altijd overleg met de opdrachtgever. Is het telefonisch, met een video call of persoonlijk bezoek, ik zorg altijd dat er ruim overleg is voor een goede briefing om mij goed te kunnen voorbereiden.
-
Voor welke sectoren is het geschikt?Het online onboarden van personeel geld voor alle sectoren, veel situaties zijn vergelijkbaar en dus voor iedereen relevant. Het werkt goed voor grotere organisaties die vanuit verschillende locaties werken.
-
Hoe kan ik een lezing boeken?Je kan een lezing direct boeken door contact met ons op te nemen. Voel je je prettiger om het te regelen via een van onze agenten? Dat kan. Je vind alles in het aanvraagformulier, die hebben we geplaatst boven dit vragen gedeelte.
-
Wat kan ik verwachten van de inhoud?In de lezing vertel ik hoe 300 ingenieurs een succesvolle online onboarding hebben gehad. De groep werkt vanuit 15 verschillende locaties verspreid in heel Italië.
-
Hoe zit het met de techniek?Op de site vermeld ik alle specificaties die je moet weten, deze pagina is makkelijk te delen met de technische afdeling voor de juiste afstemming. Die pagina vind je hier.
-
Is er materiaal om de lezing te promoten?Ik heb foto’s en een biografie dat makkelijk kan worden overgenomen voor het programma. Waar gewenst kan ik ook een filmpje opnemen dat kan worden gebruikt ter aankondiging.
-
Worden de slides gedeeld?De slides worden niet gedeeld omdat het weinig waarde heeft zonder het gesproken verhaal er bij. Iedereen kan na de lezing zich ook aanmelden bij Local Minds, onze community waar meer over het onderwerp bespreken.
-
Kan de inhoud van te voren worden doorgenomen?De lezing bespreek ik tijdens de briefing maar deel ik nooit van te voren. Uit ervaring weet ik ook dat ik tot op het laatste moment er aan werkt voor kleine aanpassingen.
-
Kan ik een product laten promoten?Mijn onafhankelijkheid is een van de belangrijke waarden van mijn keynotes. Om die niet aan te tasten ga ik nooit in op het verzoek om een specifiek product te promoten.
-
Hoe lang duurt de lezing?De lezing duurt ongeveer 45 minuten, daarna is er tijd voor discussie met het publiek. Voor alle keynotes reserveer ik een volle dag om ruim op tijd aanwezig te zijn en wanneer gewenst zo lang het nodig is aanwezig te blijven. De lengte van de keynote heeft geen invloed op de prijs.